Yahoo is de derde meest populaire zoekmachine. Yahoo begon als Jerrys Guide to the World Wide Web, en in 1995 veranderde het zijn naam in Yahoo. Het is een van de toonaangevende concurrenten van Google. Het werkt samen met Microsoft om Bing -zoekresultaten aan te bieden en het biedt ook een van de meest populaire gratis e -mailservices. Yahoo heeft een breed scala aan informatie over onderwerpen van politiek tot winkelen. Hier zijn een paar van de beste functies.
Ecosia is een zoekmachine aangedreven door Bing die een groene oorzaak bevordert door bomen te planten. Ecosia ontvangt een deel van het klikpercentage van adverteerders op zijn zoekmachine en gebruikt dit geld om bomen te planten. Ecosia schat dat de kosten van zoekopdrachten voor gebruikers hebben geholpen meer dan 138 miljoen bomen wereldwijd te planten. Het is het bekijken waard omdat het een geweldige manier is om een goed doel te ondersteunen.
Baidu is de meest populaire in China, met meer dan 222 miljoen dagelijkse actieve gebruikers. Het gebruikersbestand is voornamelijk Chinees, met een klein percentage gebruikers buiten China. Sogou heeft een marktaandeel van 7%, maar is sterk in spraak-geactiveerde zoekopdrachten. Het verwerkt ongeveer 802 miljoen spraakverzoeken per dag. Haosous Marting Company is een van de grootste antivirusbedrijven in China. Deze gids zal u helpen de concurrentie te begrijpen en wat de ene zoekmachine populairder maakt dan de andere.
Baidu is een Chinees webservicebedrijf dat in januari 2000 werd gelanceerd. De gebruikers kunnen zoeken naar websites, audiobestanden en afbeeldingen, evenals verschillende andere extra services. Momenteel ontvangt Baidu meer dan 3,3 miljard zoekopdrachten per dag. Baidus -populariteit heeft geleid tot vele andere zoekmachines in het Westen. Hoewel de groei van Baidus indrukwekkend is, hebben de privacy- en veiligheidsmaatregelen zijn groei belemmerd. Bovendien hebben Chinese zoekers beperkte toegang tot Google.